Zahraa & Fatihah


Hmm..Fatihah ni anak Sulin Busuk. Kira rakan sepengandunganku dulu laa...beza sebulan jaa masa ngandung ngan Sulin busuk tu dlu. Ni masa sulin datang umah kat Ipoh. Gamba masa dtg kat umah KL dia x send lg...Si fatihah ni suka sgt laa gelak. Terkenan kot pasal mak dia mmg suka menggelakkan diri sejak azali lg...muahahahahaa.


Tapi si Zahraa ni macam suka buli si Fatihah ni jaa. Tgk laa tu. Tak padan ngan muda 1 bulan dari Fatihah....hmm bila kita nak kuar pakai baju sama ni Fatihah? 2-2 dah ada baju Pumpkin Patch yang ummi Sulin busuk kita tu beli...bila nih?

3 comments:

Haza Wahida said...

zahraa bg penumbuk kat fatihah ye..ishh..ishh ganazznye

cy said...

anak gua lemah lembuttt daaaaaa...bebudi base gitu..maklum la gi umah org kene buli pun takpe (kang mami dia tak dpt mkn)

amydala said...

heheh...nnti kita tgk lak bile zahraa pi umah mu cy