Skejap je...

Lagi 2ari nak abis pantang...
Kali ni rasa skejap sgt dah nk abis 44 ari. Maybe sebab bepantang kat umah sniri kot...hehe. Or maybe few times jugak laa aku kuar umah sepanjang tempoh bepantang. Compare ngan Zahraa dlu, 44 days mmg tak kuar umah langsung.Kuar pintu umah ke laman pon tak...adehh.

Tapi nak buat macam mana kan...anak dah 2, so sume kna independent! Anak kuning, anak batuk, anak tak berak 2 hari suma gi klinik sniri. Dulu boleh laa incik suami & ibu tersayang tolong bawakkan anak ke klinik. Skarang ni bila incik suami ada, ibu pulak xde. Bila ibu ada, incik suami pulak ke offshore...haihhh.

Skang ni rasa amat tidak sabar nak abih pantang. Ari sabtu ada family day dgn kenkawan ANSARA incik suami...hihi. Dan yang paling penting, seluar Levi'sku dah muat!!!! kehkehekeh..

2 comments:

Haza Wahida said...

comel je gambar zahraa riba adiknya. so cuteee

Sal Abdul Rahman said...

bravo!!! bravo!!!

selamat kembali my pren..hehehhe