Cuti skolah dah abis!

Hmm..kalo korang nak tau, kat umah aku pon ada gak org yg exited nak gi skolah...rasanya baca ABC pon x abis lagi orang tu...hahaaa
Tapi, memandangkan arini 1st day skolah bukak, so kita layan jer lah gamba ni ye...


Botol air kena bawak...

Hmm...apa lg yg tertinggal tu cik kak?

Check dlu enjin keta...nnti mati tgh jln camana?

Kita minum dlu....
Btw, thanks to auntie Jaja...ni laa adaih besday dari auntie Jaja...sejak dpt bag skolah, sibuk sgt berangkut barang 1 umah....huhuhuu


6 comments:

Aunty Haza said...

Terkedek2 bwk beg...hehhehe comell betull

Sal Abdul Rahman said...

ahhahahaha so cute! owhh ittew ke beg auntie jaja kasik..cantik nyer zahraa.. gi skolah taww blaja rajin2!

» NAJA « said...

alalalala tiut sungguh dia..
lepas ni dapat adik jgn dia angkut adik dia pulak dlm beg tu udah :p

» NAJA « said...
This comment has been removed by the author.
amydala said...

Haza : bkn bag skolah tu jaa..skang ni handbag hantaran kawin aku pon dh jd handbag dia..tekedek2 galas kat bahu

Sal : beklah aunti Sal, sy akan blajar bsungguh2. stakat ni pndai bc buku tebalik jaa...hahaa

Jaja : ko jgn ja...jenoh aku carik anak aku nnti! kekeke....

mhs said...

amy, add aku dalam bloggers ko k..
klu sudi le..hehehehe..
comel anak ko..bila le aku nk ada anak ni...srooottt...